Podstawowa wiedza dotycząca treningu ciała

Podstawowa wiedza dotycząca treningu ciała

przez Jerzy89 » So maja 20, 2017 7:40 pm

Trening jest istotnym elementem przychodzącym na rozwój sylwetki. Jest on bodźcem do ostatniego żebym nasze mięśnie się rozwijały. Pewnie teraz niektórzy myślą, i co wtedy stanowi trening wystarczy pójść na siłownie pomachać ciężarkami i gotowe. Teraz nie! Aby w pełny spotęgować rozwój muskulatury nie tylko trzeba ćwiczyć ale trzeba znać jak uczyć. Trening kulturystyczny bądź fitness polega na wprowadzeniu mięśni do oczekiwanego przez nas stanu. Niezmiernie ważne jest, aby rozumieć biologiczny rozwój muskulatury. Osoby zainteresowane przyrostem masy mięśniowej muszą zdawać sobie sprawę, że proces ten liczy na odbudowywaniu mikrouszkodzeń w tkance mięśniowej, które zaistniały w produktu naderwania ich (przez duże ciężary) podczas treningu. Wiedząc o tym, że nasze mięśnie muszą istnieć przeciągane, musimy sprawić je w kolekcji do takiego stanu, żebym nie mogły skończyć już żadnej pracy. Dopiero kolejne powtórzenia pozwoli im przerwa (najczęściej mająca 60-120 sekund). Nie możemy przeciążyć mięśni w początkowej części, bo w współczesnej nie mielibyśmy teraz sił wykonać poprawnie założonej wcześniej ilości powtórzeń. A wszą swoją siłę powinniśmy użyć w minionej i przedostatniej serii. Złotą myślą w książki nad przyrostami jest łamanie granicy bólu i odporności. Gdy nie jesteśmy zainteresowani, wydawać nam się może, że to, co zrobiliśmy, jest obecnie szczytem swoich ofercie. Jednak wystarczy trochę samozaparcia, aby wykonać jeszcze jedno do dwóch powtórzeń. Te jedyne, wyciśnięte z obecną kroplą potu, są istotne w ciągu masy mięśniowej, wtedy mięsień jest wykorzystany maksymalnie. Osoby tworzące się nie uważają tego punktu, ponieważ w ich treningu dodaje się przede każdym technika (nie bierze się tu dużych ciężarów) oraz dynamika. Ponieważ dla kobiety otyłej liczy się redukcja tłuszczu, trening winien stanowić uciążliwi i wymaganie zakończony 15-30 minutami ćwiczeń cardio. Zanim zaczniemy rozpisywać minicykle (czyli rozpisanie treningu na dni tygodnia), musimy zastanowić się nad celem, jaki zamierzamy uzyskać. Sukces osiągniemy wyłącznie to, kiedy rozpiszemy sobie ruchy na poziom np. roku. To możemy logicznie uporządkować swój czas spędzony na siłowni. Samą z reguł, jaką powinniśmy się kierować, są pory roku: w zimie najlepiej robić ciężkie cykle duże lub siłowe, natomiast wiosna i lato są idealne na rzeźbę (gdy upały powodują wypacanie oraz wada apetytu). Nie stanowi stałych zasad w współczesnej rzeczy, powinniśmy oglądać nasze ciało. Jeżeli na przykład dobrze przybieramy na wadze, to żeby ładnie wyglądać latem, powinniśmy trochę wiele w kwietniu zacząć ćwiczyć na wagę. Dużo jest rozpisać sobie na wstępu przygody z ciężarami taki makrocykl, żeby być panoramiczny pomysł na sport i zapobiec dezorientacji. Makrocykle powinny stać od 4 do 6 tygodni, gdyż po ostatnim okresie mięśnie uczą się do danego sportu i nie jest on teraz tak efektywny. Długie traktowanie tego tegoż treningu dostarcza do przetrenowania (znudzenia, senności, braku apetytu, braku efektów itp.). Między makrocyklami musimy odpocząć, pozwolić mięśniom całkowicie się zregenerować i zorganizować je do drugiego etapu. To czynnik bardzo często pomijany przez amatorów, a jak ważny. Trening regeneracyjny trwa od 1 do2 tygodni. Nie polega on na kompletnym zaprzestaniu ćwiczeń - osoby mające tak dużą przerwę w ruchach powinny zastosować “trening dla młodych”. Natomiast osoby, które stworzyły swój cykl, kontynuują go przez 7 do 14 dni, jednak ze znacznie niższą intensywnością - zmniejszamy ilość ćwiczeń o 1- 2 na dowolną partię mięśniową i zmniejszamy ciężar (tak żebym mieć 4-5 powtórzeń w zapasie, jakich nie wykonujemy). Następnie możemy zacząć kolejny poważny cykl. Niezwykle newralgicznym czynnikiem przed przystąpieniem każdego wysiłku finansowego jest rozgrzewka. Da ona na harmonijne rozluźnienie zesztywniałych mięśni i stawów, poprawi krążenie i zapewni odpowiednią koncentrację. Poprawnie przeprowadzona rozgrzewka powinna objąć przede wszystkim rozciągnięcie poszczególnej grupy mięśniowej i przygotowanie stawów do lektury.
 
Posty: 14
Dołączył(a): Cz wrz 08, 2016 7:03 pm
Lokalizacja: Poland

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
cron