Po czym rozpoznać rodzaje budowy sylwetki mężczyzny?

Po czym rozpoznać rodzaje budowy sylwetki mężczyzny?

przez Artur92 » Wt maja 23, 2017 9:48 am

Typ mezomorficzny. Urodzony kulturysta. Można stwierdzić, że mezomorficy są kulturystami z natury. Budowanie mięśni nie stanowi gwoli nich żadnym problemem, choć i chce wysiłku, sile i siły. Także jak endo- i ektomorficy, mezomorficy mogą odnieść wiele korzyści z zdrowego wysiłku i diety. Oto kilka porad. Lepsze mięśnie, a też proporcje i symetrię budowy podejmujemy przez odpowiednią kombinację ćwiczeń siłowych, gdy na przykład: przysiady, wiosłowanie i wyciskanie Mezomorficy dobrze znoszą długie sesje treningowe i krótsze odpoczynki między zestawami ćwiczeń (nie wysoce niż 45-60 sekund). Wystarcza im w zupełności 6-10 zestawów i 6-12 powtórzeń. Optymalna częstotliwość zadań to cztery dni w tygodniu : dwa dni ćwiczeń, sam dzień odpoczynku. Na ogół do sieci mięśni wystarcza zwykła, zrównoważona dieta. Nie panuje potrzeba obciążania organizmu znacznymi miarami białka czy węglowodanów. Jemy z sensem i dbamy ilość tkanki tłuszczowej na dopuszczalnym poziomie.
Reklama: suplementy na rzeźbę
Trening na poprawę siły, każda grupa mięśniowa trenowana raz w tygodniu. Ruch na wielkich kłopotach z śladową liczbą powtórzeń w seriach (8-1).Przerwy pomiędzy seriami wydłużamy do 3-5 minut. Na duże liczby wykonujemy 8-10 serii, na niewielkie 6-8 serii.Trening oparty na pierwszych ćwiczeniach z zachowaniem wolnych ciężarów. Czas trwania: 4-8 tygodni (nie dłużej) Niewątpliwie istnieje obecne tylko bardzo ogólny zapis, oraz z tych myśli są odstępstwa, ponieważ każdy organizm reaguje inaczej na te jedne bodźce. I naprawdę w rzeczywistości, każdy powinien zrobić sobie osobisty program - adekwatny do innych predyspozycji organizmu, a zapis wszystek powinien służyć, jako platforma do dalszych prób zadania tego układu.
 
Posty: 16
Dołączył(a): Cz wrz 08, 2016 6:51 pm
Lokalizacja: Poland

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
cron